אזור העדכונים

לקבוצת הפייסבוק

ג'ינג מלך השודדים אובה

פרק 1>> תרגום: 100%
פרק 2>> תרגום: 100%

יום שני, 29 באוגוסט 2016

פרקים חדשים להנאתכם :)

אז, כן, יום ההולדת שלי היה אתמול. - בת 29, לא להאמין - (נפל על יום שבת), אני יודעת ששחרור הפרקים התעכב ביום. אבל קרו כמה דברים לא צפויים במהלך השבוע, במיוחד, כולל העובדה שהייתי לילה שלם בבית חולים עם אבא שלי.
מצטערת על העיכוב ! ☹
אז בלי יותר מדי הערות נוספות. קבלו קודם כל את הפרויקט המוכר והמשעשע עם הפרק השני !


בקצרה על הפרק: הפעם, הארוטו, המיואש מהחיים העל טבעיים בבית הספר שלו, סאיטו. מחליט לנסות לגרש את כל הרוחות מבית הספר... האם הוא יצליח? צפו ובדקו זאת בעצמכם :)

עכשיו, טוב, אני יודעת שהרבה חיכו לזה. האמת, גם אני, כל כך אהבתי את האנימה הזו. ובאמת שנהניתי לתרגם אותה. קבלו שני פרקים מלאים מהאנימה המדהימה הזו !

שתיים עשרה הממלכות!



על הסדרה: נאקאג'ימה יוקו היא תלמידת תיכון ממוצעת ומעט ביישנית. יום אחד, אדם מוזר בשם קייקי, מופיע בפניה ונשבע לה אמונים. לפני שהיא מספיקה להבין את המצב, מפלצות (הנקראות יומה) תוקפות אותה ואת חבריה. בתוך כל ההמולה, יוקו וחבריה נסחפים בתוך פורטל מעבר צהבהב הנקרא שוֹקוּ, ומגיעים דרכו לעולם זר. בנוסף למצב אליו נקלעו, קייקי נעלם, וכעת, בלעדיו, יוקו וחבריה חייבים לעשות כל שביכולתם כדי לשרוד בעולם החדש.

הסדרה הזו שודרה בערוץ יס אנימה בעבר, והיא בעלת 45 פרקים. בתוך דף הפרויקט הוספתי מילון מושגים, מאחר ויש הרבה שמות ומושגים בסדרה הזו. לפרקים יש הערות כמובן, אבל בכל מקרה, למען הנוחות, והבנה יותר טובה של הסדרה הוספתי את המילון הנ"ל.

טוב, בעיקרון, זה הכל. נכון, רציתי להספיק גם סרט (הטירה הנעה). אבל לא ציפיתי לבלות לילה בבית חולים השבוע ככה שזה יצא קצת עמוס. השתדלתי להביא לכם את המיטב. אני מקווה שתיהנו :)

מוזמנים לעשות לי לייק בדף הרשמי בפייסבוק, ולעקוב אחרי העדכונים בקבוצה הרשמית.

ניתן לעקוב אחריי באופן אישי גם ב:

שיהיה המשך שבוע טוב!


נ.ב:
אין לי בעיה לקבל הצעות לאנימות. רק שימו לב, אינני מבטיחה לתרגם אותן. אני מתרגמת דברים שאני אוהבת.
* כפי שכתוב במתוכננים אני מתכוונת לשחרר את סרטי דת' נוט. כמו כן, בקרוב יוצא הסרט החדש של הסדרה, וגם אותו אני מתכוונת לתרגם. אני אעדכן בנושא בפייסבוק :)

7 תגובות: