אזור העדכונים

לקבוצת הפייסבוק

ג'ינג מלך השודדים אובה

פרק 1>> תרגום: 100%
פרק 2>> תרגום: 100%

יום שבת, 1 באוגוסט 2015

פרק 6 של אינויאשה!


אז כן אחרי זמן רב ~ פרק 6 של אינויאשה!!
נכון שחיכיתם לזה? נכון?

אני יודעת שחיכיתם, ואתם מחכים כבר גם לסיום הפרוייקט של ג'ינג, לכן בגלל שיצא ככה שהתעכבתי המון זמן, אשתדל לעדכן בזמן אמת מה מצב ההתקדמות עם ההוצאה המשולשת של שלושת הפרקים האחרונים בקבוצה בפייסבוק. כמובן שלא שכחתי שיש גם 3 פרקי ספיישל לאנימה. זה גם יתורגם כמובן בהמשך.
בנוסף, אני מודיעה באופן רשמי, שישנו פרוייקט חדש בתכנון, ושני סרטים. הסרטים יתורגמו במקביל להוצאות. קשה, אבל לא בלתי אפשרי.

על הפרוייקטים החדשים ~ בהרחבה:
הפרוייקט החדש שיתורגם אחרי ג'ינג הוא למעשה, Haunted Junction, סדרת אנימה בעלת 12 פרקים ששודרה ביס אנימה. לא בטוחה לגבי מי זוכר אותה (אני כן, אבל אני זקנה חחXD) מודיעה מעכשיו שאשים דגש על הפרויקטים החדשים יותר מאשר על אינויאשה מאחר ומדובר על פרויקטים קצרים יותר (אני מתכננת גם על פרויקטים מעט ארוכים יותר, אבל הם יבואו אחרי הפרויקטים הקצרים). המטרה שלי כרגע היא להשלים כמה שיותר פרויקטים. לכן, אתמקד בקצרים קודם.
זאת ועוד, הסרטים שאני מתכוונת לתרגם, הם שני סרטים של האמן האהוב עליי וההשראה שלי, הייאו מיאזאקי. הסרטים המתוכננים הם: הנסיכה מונונוקי והטירה הנעה של האוול.
לשאר קריאה על פרויקטים שנמצאים בתכנון לתרגום לחצו כאן.
שימו לב ~ הסדר בפרויקטים המיועדים לתרגום לא יהיה בהכרח הסדר בו יתורגמו הדברים. כי יש מצב גדול שאבחר לתרגם עוד פרויקט במקביל (לדוגמא 12 הממלכות, שאולי הוא ארוך למדי, אבל יש צורך רק בקריוקי סיום ולא בפתיחה, ולכן יכול להיות שאבחר לתרגם אותו במקביל לסדרה אחרת.)

קצת הסבר על עדכוני התקדמות: כשאני רושמת בהכנות זה אומר שמצאתי RAW, ותרגום באנגלית ושהפרק נמצא לפני קריוקי או תחילת עבודת התרגום עצמה. שאר העדכונים די ברורים. (כשאעבוד על קריוקי, אציין זאת גם בעדכונים).

כרגע - מעדכנת ובודקת קישורים שהכל תקין למענכם!
שבת שלום!

קישורים חשובים:


5 תגובות:

  1. יאייי איזה כיף תודההה
    וקטן עליך עוד 161 פרקים ;)
    הייאו מיאזאקי זה אהבה <3 ויששששששששששש הנסיכה מונונוקי מחכה לזה :) בהצלחה <3

    השבמחק
  2. תודה רבה על התרגום המדהים וההשקעה!
    אני חושבת שיש את אינויאשה בעברית לצפייה באתר "סדרות", משמע הדבר שאת יכולה לפנות זמן לפרויקטים אחרים ולהקפיא את אינויאשה (:

    בהצלחה!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן ראיתי שיש לזה תרגום. אבל הוא לא טוב כל כך. בכל מקרה סיימתי עם ג'ינג. אינויאשה יתורגם במקביל כבונוס בלבד כרגע (כלומר הוא ישוחרר יחד עם פרקים אחרים של פרויקטים אחרים) :)

      מחק