אזור העדכונים

לקבוצת הפייסבוק

ג'ינג מלך השודדים אובה

פרק 1>> תרגום: 100%
פרק 2>> תרגום: 100%

יום שישי, 5 בספטמבר 2014

עדכונים

היי לכל מי שעוקב אחרי הבלוג שלי ומוריד פרקים, רציתי רק לומר שאני מאוד מצטערת על ההפוגה האחרונה בתרגומים שלי, אני שמחה לראות שעדיין מורידים הוצאות שלי, למרות ההפוגה :)
לאחרונה עברתי כמה בעיות בריאותיות, ואני צריכה לעבור ניתוח בעוד כמה חודשים, בגלל המחלה הייתי גם קצת מושבתת ולא עבדתי לכן אני גם עובדת יותר קשה עכשיו כדי לפצות על הזמן האבוד. אני אשתדל מאוד לתרגם פרק בקרוב, או לפחות לסיים את ההפתעות שתכננתי להוסיף לבלוג.
אני מקווה שאתם מבינים, תאחלו לי בריאות על מנת שאוכל להמשיך להביא עוד פרוייקטים ולשחרר פרקים לעיתים קרובות עבורכם.
שנה טובה !!

4 תגובות:

  1. שניה אז את תמישיכי לתרגם את גינג מלך השודדים? כי זאת אנימה ממש יפה וחבל.. והכי חשוב שתרגישי טוב ותעברי את הניתוח בעזרת ה'

    השבמחק
  2. תודה רבה על התרגומים, בזכות האתר הזה גיליתי אנימה שנראית די מגניב וממש בא לי לראות אותה (אני מורידה עכשיו את כל הפרקים שהוצאת)
    רק בקשונת קטנה, אם זה אפשרי שכשלוחצים על כפתור ההורדה/צפייה ישירה זה יפתח בכרטיסייה חדשה- זה יהיה מאוד מאוד נוח.

    השבמחק
  3. בתור התחלה את לא חייבת לנו כלום ככה שזה בסדר..:)!
    ואני מאמינ/ה שאת מתרגמת, משקיעה ומוציאה את הפרקים שלך להנאתך מה שגם יוצא לטובתנו...אז בזמנך...רפואה שלמה ותרגישי טוב. כן, עבר זמן אבל עדיין..:)!

    השבמחק
  4. וואי כל הכבוד שאת משקיעה במצב שכזה אין לי מילים....אלופההה...!!!!!!!!!! (:
    ידוע שאחת הדרכים הקונבנציונליות להתמודד עם המחלה זה שמחה, רוגע נפשי/אופטימיות ולא להתייאש או לשקוע בעצב. (ראיתי את זה בפועל אצל דודתי ואצל חבר שלי שב"ה במצב הרבה יותר טוב כרגע - בזכות תפילה והרבה אופטימיות)
    באמת תודה ענקקקקקקקקקיתתתתתתתתת על כך שאת תורמת לאחרים מעצמך ומוצאת זמן להשקיע.... הכי חשוב יותר מהכל שתהיה בריאות איתנה ורפואה שלמה כמה שיותר מהר בעזרת ה'!!!!

    השבמחק